keskiviikko 17. joulukuuta 2008

Olen mä vähän neulonutkin.

Tummanharmaa peruspipo, 2o 2o ja kavennukset omasta päästä. Ihmiselle, joka ei halua erottua massasta.









Vyötteetöntä lilaa ja ohuen ohutta luonnonvalkoista villalankaa, peruspipo. Kirpparilta löydetyistä purkulangoista luotu kierrätyksen ystävän lämmittäjä.









Pirteyttä talven pimeyteen. Neulottu fiilispohjalta vajaista, vyötteettömistä keristä, kirpparilöytöjä nekin. Rennolle tyypille, joka ei välitä siitä, miten langat on päätelty.



Itsenäisyyspäivän jälkeisen päivän sähkönsininen, virkattu ex-tempore-luomus ihmiselle, jolla on hyvä itsetunto, persoonaa ja iso tukka.






Ehdoton suosikkini: musta myssy massiivisella kukalla. Myssy neulottu, kukka virkattu. Naiselle, jolla on villakangastakki ja kauniit silmät.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nyt on sitten päähinettä joka lähtöön. Kivoja ovat. :)

Rouva Nordman kirjoitti...

Mulla on musta villakangastakki, silmistä en nyt niin tiedä... No ainakin nekin on ja väri on vihreä.

Tykkään silti tuosta sinisestä baskerista ihan hirveästi! Mulla on aika sähäkän värinen sininen villakangastakkikin, mutta valitettavasti olen joku 5 tai 10 kiloa liian painava siihen tällä hetkellä...

navettakissa kirjoitti...

Hihii, mä meinasin aluksi kirjottaa tohon, että "naiselle, jolla on vihreät silmät", sopisi siis sulle täydellisesti. Toi sininen on kans mun suosikki! Siinä on kiehtovaa energiaa. Vissiin sitä sähköä? =)