maanantai 1. kesäkuuta 2009

Hemma bra, borta bäst.

Voi että mä olisin halunnu jäädä Itä-Suomeen. Mutta pakko oli tulla kotiin. :(

Jotain positiivista kotiinpaluussakin sentään: mua odotti täällä yllätys!!! =) Kattokaa, miten ihana kesäkassi! Hihiii! =) Kiitos TiiQ, tää oli aivan mieletön ylläri! Kassi on pelkkää aurinkoa, mä niin tykkään! Ja otin heti käyttöön, se on päässyt jo käymään lähikirppiksellä ja tänään se lähtee kirjastoon! =) Kävin TiiQ'in blogissa kurkkimassa vanhoja juttuja ja aavistin oikein, kassi on tehty purkulangoista! Jee, oikein passeli lahja tällaiselle kierrätyksen kannattajalle! =)




Ja tässä muutamia syitä, miksi viihdyin reissullani:

5 kommenttia:

Eija kirjoitti...

No onpas kiva kassi! :) TiiQ on tosi taitava ja hyvin valitut värit. Onnittelen. :)
Tykkäsin myös sinun valokuvistasi. Itä-Suomessa on ihanaa...

Satu kirjoitti...

Ihania kuvia täälläkin, ei ihme, että olisit viihtynyt pitempäänkin! Kassi tosi makee!

Eija kirjoitti...

Miten kaunis kassi:)) ja nuo kesäkuvat niin, siis oikein kesä tulee ruudun tälle puolen asti.

TiiQ kirjoitti...

Loistavaa kun tykkäsit, vähän pelkäsin jotta jäikö kassi väreiltään vähän vaisuksi, kun olin ensin tehnyt punaisella terästetyn version. Itä-Suomi rokkaa ;-).

Paevi kirjoitti...

Ihana kassi, mulla alkoi heti paassa raksuttaa etta tollainen pitaa tehda...
Kesakuvat tuo elavasti oman lapsuudenkodin mieleen.