keskiviikko 18. maaliskuuta 2009

Muoks.

Muokkasin yllätyslaatikkojuttua, kun olin pöllö unohtanut sieltä yhden aivan mahtavan paketin. Mutta nyt sekin on lisätty! =)

Eipä mulla sitten oikein muuta. Paitsi että ei mun eilen tarvinnutkaan puhuu ruotsia. Harmi ja pettymys. Olin siihen niin valmistautunut.

Olin siis sellasissa tsykolokisissa testeissä leikkimässä ja laulamassa, kuten ystäväni I testejä etukäteen kuvaili. Yllättävän rankat testit: illalla tuntui kuin olisin vetänyt tyhjällä vatsalla täysimittaisen triathlonin, ottanut kehässä turpaan ja sen jälkeen jäänyt vielä jyrän alle. Kaikkia jäseniä särki, vaikka mitään fyysistä en ollut tehnyt, ja päänsärky oli järjetön. Uskomattoman raskasta vastata koko päivä itseään koskeviin kysymyksiin.

Nyt vain odottelen niitä hullunpapereita.

Ei kommentteja: