perjantai 27. helmikuuta 2009

Koska meillä on joulu? No NYT!

Nyt ei tuu kuvaa, koska en pysty kuvaamaan. Hyvä kun pystyn kirjoittamaan, itkettää niin kovasti.

Mutta ilosta itken, älkää huoliko. =) En tiedä, mitä mä olen tehnyt ansaitakseni yllätyksen, jonka Muori Menninkäinen mulle kasasi ja lähetti! Kusti oli polkenu mulle ison laatikon, jossa on ihan kauheesti kaikkee! Mulla on niin epätodellinen olo, että pelkään koko ajan herääväni ja kaikki onkin vain unta.. :D Mä oon niin pyörällä päästäni.. En ole vielä uskaltanut edes tutkia sisältöä tarkemmin, kun jo pelkkä ajatus siitä, että joku on ajatellut mua näin nätisti, saa mut kyyneliin. Mutta päällä on ainakin pussillinen ihania lankoja, ja kirjekuori, jonka saan avata vasta viimeisenä.. =) Ihanan salaperäistä!

Jos oikein olen ymmärtänyt, tähän yllätyspakettiin on osallistunut useita ihmisiä, joten KIITOS kaikille jo tässä vaiheessa! Siis aivan käsittämättömän ihana yllätys, mä en ole koskaan saanut mitään tällaista! Mä en nyt liikutukseltani pysty täysraporttia postaamaan, mutta enköhän mä iltaan mennessä ole sen verran toipunut, että uskallan kurkkia pakettiin tarkemmin.. JÄNNITTÄÄ! Näytän varmaan ihan mielipuolelta, itken ja nauran samaan aikaan ja kädet ihan tärisee!! :D

Kiitos ihan älyttömästi Muorille, joka off-season-joulumuorin tittelin täten itselleen lunastakoon! Ja kiitos kaikille off-season-tontuille, tuskin maltan odottaa, mitä kaikissa noissa kuorissa ja laatikoissa on! :D


3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana tunne itken ja nauran, Muori on semmoinen, rakas ihminen, joka sitä harrastaa. Nauti paketistasi täysin siemauksin, siinä on myös antajan iloa monta kiloa. Maara

Kikka kirjoitti...

Ihanaa että sain olla antamassa iloa jollekkin ,joka on sen ansainnut, toivottavasti näemme jatkossa mitä ihanaa olet saanut aikaiseksi paketin sisälöstä ....

navettakissa kirjoitti...

Todellakin nautin tästä! =) Mulla ei ole KOSKAAN ollut näin paljon lankaa eikä näin IHANIA lankoja! Ihan yhtä paljon iloa saan pienistä mytyistä kuin isoista keristä, kaikille varmasti löytyy kiva sijoituskohde! :) KIITOS!