keskiviikko 17. joulukuuta 2008

"Huovutan, nyt mä huovutan..."

Ostin joskus viime keväänä kirjakaupan alennusmyynnistä huovutusaskartelupaketin, johon kuului villoja, huopalevyjä ja huovutusneula. Ja nyt vihdoin uskaltauduin kokeilemaan neulahuovutusta. Pakkohan mun on se hanskata, kun lapsetkin sitä osaavat. Mulla on sellanen ihana kierosilmätonttu, jonka ystäväni kuopus pari vuotta sitten askarteli päiväkodissa! Mä olen etsinyt ja etsinyt sitä, mutta se on jossain niin varmassa tallessa, että en kesän muuton jäljiltä sitä ole vielä löytänyt.

Etsinnät jatkuvat ja kierosilmätontun löytymistä odotellessa huovuttelin itse jotain. Tosi hauskaa tökkiä höytyvää ja katsella, miten se tiivistyy! Hypnoottista suorastaan! =) Kaikkien aikojen ensimmäinen neulahuovutukseni on keltainen jääkaappimagneettinaama, jonka päätin antaa joululahjaksi. Sen kaveriksi väkersin tänään vielä kuvassa olevan avaimenperän.

Hymynaaman lisäksi tököttelin eilen elokuvaa katsellessa erivärisiä pyörylöitä ja palleroita, joista en osaa vielä sanoa, mitä niistä tulee. Oli vaan niin kivaa tökötellä.. :D Yhdestä tuli jääkaappimagneetti omaan kyökkiin (kierrekuvio on Novitan Huopasta), ehkä loputkin vääntyvät johonkin järkevään muotoon.

Tökkimisiin! =)


3 kommenttia:

Rouva Nordman kirjoitti...

Heh heh! Huovutan, nyt mä huovutan, lattialla villassa makaan..

Hienoja!

Anonyymi kirjoitti...

Hävettää... Anna anteeksi laiskalle Muorille... vieläkin hävettää...
Eli KIITOS joululahjoista, joista on pitänyt jo pitkään kiittää.
Aurinkoinen naama loistaa jääkaapinovessa ja kannustaa hymyilemään joka päivä! Avaimenperä tuli tarpeeseen ja käyttöön, kun entinen hajosi joulunpyhänä.

Lämpimin halauksin Ussi-mamma

navettakissa kirjoitti...

Höpsönpöpsön, Muori! Hih, musta on hauska ajatella, että siellä se hymynaama möllättää sun kanssa siellä mun entisessä kotikaupungissa. :)