torstai 8. tammikuuta 2009

Valinnan vaikeutta.

Matleena heitti haasteen: kerro kuusi asiaa itsestäsi. "Helppoa!", ajattelin, "Vaikeaa valita vain kuusi, kun voisin kertoa sata!". Eilen illalla aloin miettiä, mitä kertoisin. APUA! Voisin tosiaan kertoa vaikka mitä. Ongelma onkin siinä, että haluan pitää blogiminäni jokseenkin anonyyminä verkkopersoonana. Tottakai navettakissa on 100% minua, mutta en halua kertoa asioita, jotka paljastavat liikaa. Kuulostaako sekavalta? No, ehkä ymmärrätte, mitä tarkoitan. =)

Sitten keksin asioita, jotka voisin kertoa. Lempiruokani, lempivärini, lempimusiikkini, jne.. Mut niin tylsää!!! Sitäpaitsi mulla ei ole lempiruokaa. En kertakaikkiaan pysty laittamaan savulohta, The Nachodippiä, punajuurilaatikkoa, thaikkuruokia, äidin tekemää "soussihaukea", joulukinkkua, juustofondueta, karjalanpiirakoita munavoilla, itse tehtyjä hampurilaisia, risottoa, paistettuja muikkuja, medium miinus/raaka plus -pihviä, tomaatti-munakoiso-fetapastaa jnejnejne minkäänlaiseen paremmuusjärjestykseen.

Eikä mulla ole lempiväriäkään, paitsi musta, joka ei kuulemma ole väri lainkaan. Musiikin suhteen olen kaikkiruokainen. Esim. Janos Valmusen Bussipysäkillä on ihan huippu! Tosin kappale kirvoitti kuulijakunnassa voimakkaita vastalauseita, kun viimeksi yritettiin biisiä kaikkien iloksi soittaa. Ei kottaraistyyppiset rokkiukot ymmärrä näin tunteellisen ja herkän tulkinnan päälle. Soitimme uhkailuista huolimatta ensimmäisen säkeistön ja kuin ihmeen kautta kaikki raajamme ovat silti tallessa.

Mun täytyy miettiä noita kuutta asiaa vielä. Palaan asiaan. :)


5 kommenttia:

Matleena kirjoitti...

Mieti ihan rauhassa vaan, mutta älä liian kauan! ;D

Anonyymi kirjoitti...

Bussipysäkillä on kieltämättä käsittämättömän hieno ralli! Mutta Valmusen tuotannosta mielestäni pidemmän korren ja pisimmät encore-taputukset ansaitsee "Tähti" kappale!
Itseironia kyllä huipussaan!
t:valomies

Maria Kiiveri kirjoitti...

He heh! Kuulostaa niin tutulle.. Olisi vaikka mitä juttuja:) Jos vaikka aloitat kertomalla hiuksistasi jotka näyttävät aika hauskalle tuossa sun profiilikuvassa..:)Olen oikealta ammatiltani kampaaja, vaikken sitä niin kauan olekaan tehnyt.. Mutta mutta, jopa mulla kampaajana olisi vaikeuksia tuon hiustyylin tekemiseen, joten kerro salaituusesi:)
Hauskaa viikonloppua

Rouva Nordman kirjoitti...

Pari paljastusta jo teitkin. Minäkin sain tuon haasteen joskus kauaaaaan sitten. Ei se loppujen lopuksi ollutkaan niin helppo. Jään innolla seuraamaan, mitä keksit.
(Minä pukeudun melkein aina mustaan, kyllä se vaan on väri, muuten kai näyttäisin alastomalta..:)

navettakissa kirjoitti...

Anonyymi: Nää on näitä asioita, joita vain valomies voi ymmärtää. :)

Maikki: Siis kääk! :D Lookin suuri salaisuus on kampa ja lakkaa, ts. tupeerausta, tupeerausta, lakkaa, lisää tupeerausta.. Niin ja uudenvuoden aatto eli olin saattanut juoda pari siideriä, hihiii! :)