maanantai 15. syyskuuta 2008

Yllätyskäet.

Eilen oli vetopäivä. Tein maastavetoja samoilla painoilla kuin viimeksi, ja ihan uskomaton juttu: miun käet kesti! Tein ylimääräisen sarjankin, ilman tuskan poltetta! Aaah ja ooh! Ensi kerralla lisään painoa, jeejeejee! :) (hymyilen täällä ihan idioottina)

Ja niitä kamalia selänojennuksia tuli jo 3x14! Ihanaa tämä salitreeni etenkin alkuvaiheessa, kun niin nopeasti näkee, että kehitystä tapahtuu!

Tällä viikolla ois tarkotus ostaa uudet juoksutossut. Mut en mä juoksemaan vielä ala, ei kunto kestä. Enkä mä oikeestaan juokse, mä lönkytän. Tykkään kutsua kaikkea vähänkin kävelystä erottuvaa etenemistä juoksuksi, koska se on katu-uskottavampaa. Jos kerron, että "olin juoksemassa", kuulija luulee, että oon ihan sikakovakuntoinen ja pingon jotain 10km lenkkejä tosta vaan. Ihan eri juttu, jos sanoisin että "hölkkäsin kilsan ja olin kuolla siihenkin". Mun "juoksu" ei vauhdiltaan eroa juurikaan kävelystä, enkä tällä hetkellä jaksais varmaan sitä kilsaakaan lönköttää. Mutta eihän sitä tartte kellekään kertoo? Mä menen kuitenkin reteesti ostamaan JUOKSUtossut.

Ei kommentteja: